Úvod » Statistika - tipovačka fotbal

Tipovačka 2018/2019

publikováno 17.07.2018 (aktualizováno 12.07.2019)

Zdar, borci! Průlomovou sezónu českého fotbalu svým tipováním jednoznačně ovládnul Standa, který zároveň svými 5 přesnými tipy vytvořil dosavadní absolutní rekordy co se týče bodování. Já si také nestěžuji, trefil jsem všech 6 týmů, bohužel v ne tak přesném pořadí, tedy kromě mistra, což mě ale maximálně potěšilo. Velice dobře si vedli i Huri a Pokša, jen Ivánek svými srdcovými tipy je trochu mimo realitu, ale holt tuto soutěž pojímá jinak než my ostatní. Nevadí, je to folklór. VB

;-)

 

Sezona 2018/2019

 

Umístění týmů Vladibába Ivaninho Pokša Standa Pietro Hurikán
Tipování 1. místo Slavia Sparta Sparta Slavia   Plzeň
2. místo Sparta Slavia Slavia Plzeň   Slavia
3. místo Plzeň Olomouc Plzeň Sparta   Sparta
14. místo Karviná Liberec Příbram Příbram   Baník
15. místo Dukla Příbram Opava Karviná   Karviná
16. místo Příbram Karviná Karviná Opava   Příbram
Konečné výsledky - skutečnost 1. místo Slavia
2. místo Plzeň
3. místo Sparta
14. místo Příbram
15. místo Karviná
16. místo Dukla
Propočet Body 7 15 4 8 6 11 10 18 ? ? 7 12
Výsledek Pořadí 2. 5. 4. 1.   3.

 

Komentáře

Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Osobní profil Statva | 12.07.2019 14:15
1.Slavia, 2. Sparta, 3. Plzeň

14. Příbram, 15. Karviná 16. České Budějovice
Osobní profil bába | 12.07.2019 13:38
Zdravím, borci! Tak i já přidám před začátkem ligy své tipy. Dost dobře nechápu Ivánkovy narážky na Slavii, o květnu vůbec netuším a teď ho možná mohl nakrknout příchod Stanciua do Slavie, ale toto se mnohokrát stalo i obráceně a vědu z toho neděláme, takže bych žádal bližší vysvětlení... Nicméně naší soutěž považuji za ukázku, jak rozumíme fotbalu a jak jsme schopni napodobovat pana Miloše či pana Václava ohledně kvalitních prognóz. Zanášení sem jakýksi osobních zatrpklostí velice vážně snižuje kvalitu tipu... Ovšem pokud se Ivánek rozhodl dát Hurikánovi šanci dohnat ho v dlouhodobé statistice, tak proč ne, je to jeho volba, ale evidentně to nereflektuje kvalitu týmů. Já jsem po procházce po sestavách na letošní sezonu vyhodnitl pořadí takto.
1. Slavia
2. Plzeň
3. Sparta
tedy jako letos, protože si nejsem úplně jist, že Jílek Spartu porovná. Nevidím posily v obraně, která hořela, jak vatra na Kriváni, jen možná může Spartě pomoci lepší vyhranost mladíků, v kterých má skvělou budoucnost. Mínusy - operace Dočkala, zranění Frýdka, psychicky neurovnaný Kanga (kterého asi nebude úplně Jílek držet...) - problém v záloze... Plzeň v závěru ročníku také ledacos naznačila a s uzdravením Krmelce se zase patrně trochu střelecky probere, i když přípravu měl střelecky nulovou. Navíc si myslím, že se víc chytne Beauguel. Co se týče sestupu, který mi jse velice dobře odhadovat, tak letos jsem dost na vážkách. Tragédů vidím mnoho - Budějkám moc nevěřím, ale 2. ligu vyhrály suverénně, což něco znamená. Opava strašně oslabila, Karviná jakbysmet. Bohemka se dlouhodobě potýká s produktivitou a lepší to nebude ani letos, tu v té lize drží snad jen srdce Panenky a Trojana... No, ale bohužel na rozdíl od předchozích dvou tipujících mám pocit, že Příbram si vypůjčila co mohla a příprava jí také docela vyšla a ta to asi udrží. Tragické budou asi i Teplice. Finálně jsem se nakonec rozhodl takto, ačkoli mi to srdce trhá, neboť Slezsko asi zapláče.
14. Karviná
15. Opava
16. České Budějovice.
Loni jsem to viděl jasněji, mám pocit, že ta Bohemka s tím bude na sestupu hodně míchat.
Tak čekáme ještě vyjádření Staníka a Huriho!
Osobní profil Pokša4 | 09.07.2019 13:26
1.Slavia, 2.Sparta, 3.Mladá Boleslav, 14. Č.Budějovice, 15. Příbram, 16. Karviná
Osobní profil ivan | 09.07.2019 10:30
Nazdárek, borci,

nevím, jestli tu admin můj tip najde, ale zítra odjíždíme na zbytek týdne a celý příští pryč, tak si nejsem jistý, kdy a jak se budu schopen dostat k internetu. A jelikož mezitím začne liga, je třeba se vyjádřit.

Letos to bude ještě těžší než v minulých letech, protože jasný favorit Slavie se bohužel svou záškodnickou akcí z května-před několika málo dny nominovala do kategorie nepřítele, z něhož nehodlám mít jakýkoli prospěch - tedy do té, v níž jsme měl dosud jen Plzeň.

Ergo, špičku tipuji takto: 1. Božská Spartička, 2. Gablonz a na 3. flek to risknu s Bahníkem.

A sestup je samozřejmě oříšek sám o sobě, ale letos to nevidím na to, že nováčka jeho nadšení vynese do bezpečných vod, takže 14. České Budějovice, 15. Příbram, 16. Karviná.

Mějte se, I.
Osobní profil Statva | 05.05.2019 21:59
Ahoj pánové, jsem pro, naopak, to zní fakt interesantně. termínově, začátek června by snad šel, preferuji čtvrtek, ale termín potvrdím, až budu vědět, jak má Pavlína služby. S
Osobní profil Pokša4 | 05.05.2019 21:14
Souhlasím s Vláďovym navrhem! Skvely napad. Terminove za me prosim zacatek cervna
Osobní profil bába | 05.05.2019 20:41
Zdravím, borci,
děkuji Ivánkovi za připomínku, aspoň vidím, že to poctivě studujete! Bohužel jsem po 1. kole nadstavby dost naštvaný. Slavie nedokázala vyhrát v Liberci, několik zákroků tam bylo dost šílených... Dost nám dochází střelecký prach... Zasraná Plzeň po zoufalém výkonu, kdy Jablonec neproměnil ještě asi tři tutovky, otočila zápas v posledních 10 minutách, kdy u vyrovnávacího vlastního gólu mám pocit, že ten jablonečák snad musel o přestávce dost pořádnej balík, protože takový kop opravdu nechápu... Hrajou otřesně, ale ze 7 bodů jsou body 2... To je hrůza! Naopak Sparta pod Míšou Horňákem a bez Kangy v sestavě lupe jednu trojku za druhou!!! Co na to říkáš Ivánku? Mladí kluci na place a střed zálohy bez rapla... Jediné, co mě skutečně těší, jsou výsledky boje o sestup! Kotel v příbramské síti po otřesných chybách obrany, pouze bod Dukly a výhra Opavy, vše v pořádku! Co navrhnout nějaké termíny dýchánku? Mám takový návrh - co udělat promítání zápasů tournamenta i s elektronickou tužkou ve škole v paviloně? Přineseme si křesílka, 2 basy pivka, kartičky, Ráďa nás tam snad mezi 19:00 - 23:00 mohl nechat... A třeba nám ohřát klobásky nebo bychom si mohli něco ugrilovat i s ním na dvoře...? Čekám vaše návrhy!
Osobní profil ivan | 03.05.2019 10:01
Nazdárek, Vladimíro a ostatní,

hlásím, že:

1) Pokša má správně trefené 14. místo, ale nemá ho barevně odlišené,

2) já jsem samozřejmě pro a zatím to vypadá, že lehce ohrožena by má účast byla jen 27.6.

Mějte se, I.
Osobní profil bába | 03.05.2019 0:06
Borci, podaří se nám uspořádat nějaké vyhodnocení do začátku prázdnin? Nebylo by to špatné poslat tam nějaký čtvrtek, co vy na to?
Osobní profil bába | 13.11.2018 1:10
Chlapi, co nějaké kartičky? V podstatě už předvánoční setkání...
Osobní profil bába | 07.10.2018 20:58
Tak jsem vše nově upravil a lehce okomentoval...
Osobní profil ivan | 19.09.2018 9:08
Nazdárek, borci,

takové zajímavé kolo je za námi a tedy zatím žádná reakce. Tak zareaguji já a třeba něco spustím.

Tak moc nechybělo a Plzeň mohla poprvé (!) od své první mistrovské sezóny (!) přijít vinou rozhodčích o body.

Krmenčík totiž v ofsajdu určitě nebyl, ale trochu chápu pomezního, že to odmával, protože do toho ofsajdu se Krmenčík hnul těsně po momentu přihrávky a těžko říci, jestli tohle může lidské oko postřehnout. Měl ale samozřejmě nechat dokončit akci, neb byl k dispozici VAR. Ten ale zas asi neměl záběr, který by jednoznačně potvrdil omyl, a tak zřejmě musel původní rozhodnutí ponechat.

Nicméně, vše samozřejmě zachránila penaltička, sice ne úplně tradiční plzeňská, ale nepísknout se dala. Tedy zejména při srovnání se situací na Spartě vloni na podzim: Sparťan posílá přihrávku od lajny do vápna a Plzeňák ji zastavuje rukou, přičemž je ve skluzu a tu ruku má pod sebou. A prý přirozený pohyb atd. Tentokrát byla ruka jasná také a jasný byl i pohyb té ruky proti míči. Jenže to byl pohyb přirozený, ten hráč Slovácka prostě nešťastně máchl přesně do dráhy letu míče, ale máchl by tam tak jako tak. Navíc to bylo z bezprostřední blízkosti a Plzeňák podle mě nepřihrával, ale jen se snažil si ho nějak přehodit, což nemělo naději na úspěch.

Je ale třeba říci, že Berka poctivě čtyři minuty zkoumal video, než to pískl. A také, že nebýt té situace vloni na Spartě, asi bych proti této penaltě nic neměl.

Navíc Šádek prý intensivně fénoval čtvrtého rozhodčího už od toho neofsajdového gólu, tak je otázka, jestli by nepísknutí penalty nebylo rovnou pro koronera.

Na Slavii prý byly v závěru dva likvidační fauly na Slávisty a tedy, co jsem se na ně díval, tak možná ještě ten druhý, Daníček na Traorého, by šel usmlouvat, jako že to vyplynulo ze hry. Ten první, na Coufala, který si tedy podle mě nějaké přehnané ohledy moc nezaslouží, ale připomínal Dosoudila v nejlepších letech. Tam musí prostě přijít dodatečný flastr.

A nějaký menší by slušel i Diopovi, kterému by snad u Královce prošla i vražda. Ale jinak maximální spokojenost, sice fotbal to nebyl bůhvíjaký, ale stejně jako když přijede Sevilla, dá ze tří šancí dva góly a řekne se, že taková velká mužstva se prostě do šancí vůbec nesmějí pouštět, protože je dovedou potrestat, tak Spartička prostě proměnila jednu ze tří šancí a bylo.

Plus obrana, která Baník skoro k ničemu nepustila, protože jeho největší šancí bylo sklepnutí Radakoviče těsně vedle vlastní brány. Jinak sem tam něco měl, ale nic přehnaně nebezpečného.

A to Spartička hrála bez Kangy a ani Stanciu neměl právě den "tvořivec".

Teď jen, aby se Baník vyhecoval a spravil si chuť na někom jiném a ne, že zase předvede jeden pořádný výkon za sezónu, a to proti Spartě. Ostatně, Sparta má ještě jednoho takového "vlastního" soupeře, a to je Liberec, s kterým hraje příště. Ten ji také leckdy obere a pak Plzni, aspoň v minulých letech, spolehlivě nadělil.

Tak uvidíme letos ...

Mějte se, I.
Osobní profil ivan | 03.09.2018 10:05
Nazdárek, borci,

přesně, jak říká Huri, Vladimíro. My jsme sice rádi, že Pilsen dostala kotel, zvlášť poté, co Krmelec plácal něco o tom, že to je větší zápas než derby, ale psát oslavné ódy, na to jsi tu ty.

Navíc Plzeň opravdu nepodpořil rozhodčí, což je také positivní. Jen škoda, že z toho byla jen jedna redka.

A navíc, asi bylo všechno OK, viděl jsem zatím jen sestřih, na kterém nebyl moc vidět ten faul Hubníka, ale prý tam byl loket, takže to je asi celkem jasné. A navíc neuznaný gól Slavie ...

A přitom Ardeleanu má být jeden z největších Berbrových milců, ale pravda, není to poprvé, co překvapil kvalitním výkonem.

S tou Spartou máš, Huri, bohužel také pravdu, Duklu jsem tedy neviděl, zato druhý poločas proti Bohemce ano a s láskou jsem vzpomínal na sice výsledkově zmrvený, ale jinak prima výkon proti Příbrami. Ale aspoň je vidět, že profesorsky udržet 1:0 nám nejde, tak už to snad ani nebudeme zkoušet.

A mimochodem, ti rozhodčí rozhodně nešli ani proti Spartě, a to, dle setřihů a Zlaté píšťalky k minulému kolu, ani proti Bohemce, ani proti Dukle. Ta Frýdkova ruka už tedy byla hodně podivná. Ruka to určitě byla, ne rameno, a přestože byl Frýdek v pohybu od míče, na videu miniaturní cuknutí k němu vidět je.

Jak to tak vypadá, José má opravdu zadání nechat Spartu, Slavii a Plzeň si to rozdat mezi sebou na férovku a zbytek aby jim moc neškodil.

Nicméně, kvituji výkon Baníku, evidentně dokud neměl co ztratit, hrál dobře, teď už ale co ztratit má. To je vzhledem k příštímu kolu lehce nadějné.

Mějte se, I.
Osobní profil huri | 02.09.2018 8:20
Saláte, kdyby to byla Sparta, možná bych se ozval, ale sešívka jseš tu jen ty. Není vůbec špatné, že plíseň dostala pořádnou nakládačku, ale kdyby jí dostala od Sparty, byl bych raději... Bohužel s výkonem proti Dukle, obávám se, by taková nakládačka nebyla reálná...
Osobní profil bába | 01.09.2018 22:25
Pokračování... Vygumovanej Krmelec, Hubník rudá, pentle proti P. a Souček že neumí dávat goly??? A to jsem jen letmo četl statistiky na onlinu...Jinak píšu z mobilu a nemám brýle, takže omluva za překlepy.
Osobní profil bába | 01.09.2018 22:19
Saláti, proč už ti nejsou nějaké oslavne ódy na velký triumf Slavie??? Taková demolice Plzně, Real by se mohl inspirovat
Osobní profil bába | 27.08.2018 21:01
Pánové, liga je úžasná, 29 gólů za kolo! Výsledky se přelévají, sestupující se mění, první trojka se také nečekaně proměnila a to ještě mocně zabírá Zlín a pěkně se už probral Jablonec, takže to vypadá, že se nám tady tvoří silná 6, kde překvapivě chybí Olmik. Jen aby to neodnesl mistr světa Plíšek... Jako Pivarník po prohře Brna v Prostějově!!! Historický okamžik, v sobotu byl první přímý přenos z Prostějova a Prostějov gólem z poslední minuty nastavení vyhrál! To byla paráda... Pak ještě střelba Slavie, pěkná sobota
Osobní profil bába | 24.08.2018 13:48
Je to škoda... Výsledek je strašně nespravedlivý. Sevilla měla 2 šance, jednu proměnila. Sigma měla 3-4 pěkné a nebezpečné průniky do vápna, které neskončily gólem jen o centimetry, kvůli špatnému načasování či nedokonalé finální přihrávce. Ale výsledek 0:1 si rozhodně nezasloužili, dokonce bych řekl, že byli i aktivnější. Pravdou je, že po prostřídání 3 hráčů na zač. 2. půle se hra Sevilly dost zvedla. Jinak uvidíme dnes večer, jestli se nerv a zběsilec Šural dočká aspoň několik hodin či dní Sparty na 1. místě, což se mu za jeho působení ve Spartě ještě nepoštěstilo...
Osobní profil huri | 23.08.2018 21:59
Zdravíčko teoretici Sigme dnes podala moc pěkný výkon, bohužel opět jen k útočnému vápnu. Je u nás složité najít hráče který by uměl s lehkostí proměňovat šance...
Osobní profil ivan | 21.08.2018 20:09
Nazdárek, borci,

Huri, s tím Baníkem to bylo na mě. Ale já ho, Vladimíro, nepodceňuji, spíše jsem dost přecenil Sigmu. Rozhodně jsem však ani neuvažoval o jeho tipnutí na sestup, jako někteří, byť z pofidérních důvodů, kterých teď evidentně litují.

Nicméně, mně se také rýsuje jedna neradostná perspektiva. Co kdyby náhodou Příbram byla nakonec 3. a Sigma 14.? No, ne že bych tomu opravdu věřil, ale aktuální umístění obou v tabulce má k tomu rozhodně blíž, než mé tipy.

Už aby se Spartička posunula na 1. místo. Po příštím kole jsem ale optimista.

Mějte se, I.
Osobní profil huri | 21.08.2018 8:49
Vláďo, co ten Baník? Baník jsem tam, jak víš, dal jen z důvodu, abych se ti neopičil s Duklou, psal jsem to tam hned po výběru... Takže Baník tam mám jen z tohoto jediného důvodu, Duklu jsem tam pasoval víc, takže asi tak...
Osobní profil bába | 21.08.2018 0:05
Nazdar, Ivánku,
na Sigmě se zásadně projevuje klasické české nezvládání dvou soutěží, pěkně zápasy v pohárech a mizerná koncentrace na ligu... A dost podceňuješ Baník, ten mohl naložit 4 i Bohemce, jen trefili 3krát tyče, hrají skvěle, ještě jeden gól a byli třetí místo Slávky...
Osobní profil ivan | 20.08.2018 19:40
Žádám okamžité přesunutí zápasy Sigmy se Spartou tak na pozítří ... Tahle její mizérie přece nemůže trvat věčně!
Osobní profil ivan | 20.08.2018 14:48
Nazdárek, borci,

tak jsem se mrknul na sestřihy Slavia a Plzně. K tomu prvnímu, Vladimíro, nechci jitřit tvé zklamání, ale návdavkem mě ještě pobavila komentátorka: "Hanousek zastavil slovenského rychlíka na poslední chvíli" (Hanousek Stocha doběhl na deseti metrech a v pohodě odzbrojil tak 15 m před vápnem) a "Kolář se natahoval marně" (při druhém gólu hlavou, za kterým se Kolář jen ohlédl). Nicméně musím uznat, že ten Balutův pokus byl famózní a škoda, že to nebyl gól, neb prohráli byste stejně, ale gól by to byl parádní.

No, a ta Plzeň: gól regulérní. Neodpískaná penalta pro Plzeň podle mě v pořádku, ruka sice jasná, ale z bezprostřední blízkosti a hráč neměl, jak s ní uhnout. A vzhledem k tomu, že padal, tak ji měl tam, kde měl, přirozeně. Podle mého vlastního názoru by to sice penalta být měla, ale počínaje toutéž situací z loňského zápasu Sparta-Plzeň, který jsem tu zmiňoval níže, je výklad nastaven jinak. A to rozhodně vloni ta situace ruky Plzně byla po skluzu Plzeňáka, což už samo by podle mě mělo negovat jakékoli posouzení polohy ruky jako přirozené. Ergo, vzhledem k tomuto precedentu správně neodpískáno. Penaltička odpískaná tradiční plzeňská, nicméně neproměněná, takže OK. Penalta pro Karvinou být spíše měla, Hubník si nejdříve sám nastřelil ruku, což je aktuálně v pořádku, ale potom podle mě karvinského hráče jasně fauloval. Karvinský gól z ofsajdu byl opravdu z ofsajdu, a to evidentního, ale kolikrát i takové projdou, že? Jediný, kdo má jistotu, že proti němu bude vždy vše posouzeno správně, je Plzeň.

A mimochodem, na zápase nebylo video.

Jinak je to ale myslím vše, pravdou ovšem také je, že Karviná nedala tak tři loženky. Škoda, no.

Nicméně, tuto sezónu vidím i tak optimisticky. Plzeň hraje tužku, tak doufám, že už brzy odpadne. Slavie by teď v aktuálním rozpoložení mohla ještě trochu poztrácet. A později by se mohl projevit faktor poháry. Spartička, když ji vydrží aktuální forma, tak, ťuk ťuk, si může pěkně nahrabat a pak to zkušeně kontrolovat.

Jen je samozřejmě škoda, že nebude moci předvést, jak by to zvládla i zároveň s těmi poháry.

Hlavně aby do toho zas nevstoupil tradiční plzeňský faktor X. Spartu zatím rozhodčí nijak zvlášť nepoškodili, a naopak, když občas mohli fouknout něco proti ní, protože by si to "obhájili", tak to zatím neudělali. Takže spokojenost.

Plzni minimálně poslední dva zápasy rozhodčí rozhodně ovlivnili v její prospěch, ale nevěřím, že jí to letos pomůže tak jako vloni. Opět ťuk ťuk.

Mějte se, I.
Osobní profil ivan | 20.08.2018 10:06
Nazdárek, borci,

zase, postupně, ano?

Huri, o tom, že má být samozřejmost, že přicházející hráč se dostane do zákl. sestavy, se ani nemusíme přít, protože já jsem měl na mysli realitu srovnání zejména Sparty, Slavie a Plzně. A z toho vychází Sparta, přes veškeré výsměšky vůči své přestupové politice, za poslední dvě přestupová období zdaleka nejlépe.

Pokud jde o to období před rokem, nenech se opět strhnout lacinými odsudky, ale ověř si situaci sám:

O dům dál jsou:

Dúbravka, nicméně toho jsi asi neměl na mysli, že?

Janko, ano, ten se nechytil, což je škoda, protože jak kdosi poznamenal, včera by on dal tak tři góly sám. Ale ano, je pryč.

Biabianny, což je podle mě opravdu jediné zklamání, protože ten šancí dostal dostatek.

Mandjeck, to je hned druhé, protože výkonnostně by na to podle mě měl, ale prý tomu nedává, co je potřeba. Škoda.

Mavuba je tak na hraně, z kádru už vyřazen je, theoreticky ho do něj může vrátit eventuální nový trenér, nicméně na to hrát nechci, jako spíše na to, že ten si své odehrál, ale prostě už není považován za perspektivního.

A mimochodem, z těchto pěti přišli Janko a Mavuba zadarmo a Biabianny na hostování, což je také třeba zohlednit.

A naopak, kdo tu zůstává:

Kaya, momentálně v zákl. sestavě.

Štětina, momentálně nikoli, ale část minulé sezóny v ní odehrál.

Čivić, který se opravdu zatím neprosazuje.

Ben Chaim, zraněný, ale jasně, dle některých by měl být ve skupině výše.

Plavšić, momentálně v základní sestavě.

Vukadinović, aspoň na lávce, byť moc nestřídá.

Takže ano, celkově nic moc, ale že by větší půlka byla o dům dále, jak píšeš, pravda prostě není. Každopádně ale, i když připočtu toto období ke dvěma předcházejícím, tak je to pořád slušné, zejména v kontextu situace, kdy se před rokem ujala myšlenka postavit nový team.

Pokud jde o nepotřebný odpad v Plzni, jsem lehce zděšen tím, co jsi ochotný papouškovat. Jediný z nich odcházel ze Sparty jako její opora, a to byl Horváth, kterého bohužel zřejmě vyštvali fanoušci + možná nechuť z příchodu Bergera? Jinak všichni hráli ve Spartě tužku, včetně Koláře, který pravda aspoň něco odehrál dříve. To znamená, že podle tebe by Sparta měla mít v zákl. sestavě X hráčů bez formy, protože se možná někdy chytnou, plus rovnou také pár mladých odchovanců, aby se vykopali, a s takovou sestavou má válcovat ligu?

A mimochodem, totéž by samozřejmě šlo říci o Hušbauerovi s Delim, kteří momentálně táhnou Slavii. Ale Hušbauer tu byl rok po návratu z Itálie a hrál opravdu hrozně, to si snad pamatuješ. A když měl možnost zvolit si mezi tím, dál se prát, nebo jít do Slavie, tak šel do Slavie. A já mu to ani nemám za zlé, protože leckdy je prostě třeba prostředí změnit, a myslím, že Hušbauer byl ten případ a odhadl to dobře. Deli je trochu jiná záležitost, ten necítil důvěru, což je možná škoda, protože by si ji v té době už rozhodně zasloužil, ale začal to řešit tím, že, jestli si správně pamatuji, odmítl jít na další hostování, nebo něco takového.

Tak to jen, abychom to měli kompletní.

A teď k aktuálnímu kolu. Slavii nekomentuji, s tou jsme samozřejmě maximálně spokojen. Že se proti Plzni mohla pískat penaltička, jsem zatím jen četl, tak to zatím také nechám být. Nebo jen poznamenám, že vloni Sparta sice nehrála nic moc okouzlujícího, ale sem tam ji trochu přizařízli rozhodčí, a výsledek se dostavil. Teď Plzeň hraje zřejmě stejné nic moc okouzlujícího, rozhodčí ale opět minimálně nejdou proti ní (pravda, jeden Petrželův gól jí odepřeli mylně, ale výsledek to neovlivnilo), tak jsem zvědavý, jaký se dostaví výsledek tentokrát.

Nicméně, o Spartu strach nemám. Pokud bude hrát dále tak, jako včera, nebo i proti Subotici doma, tak sice občas nějaké body utečou kvůli jisté "nezkušenosti" vpředu i vzadu, ale celkově to bude dobré. A nezastaví nás ani to, že nám rozhodčí zřejmě opět nepůjdou na ruku, i když včera písknout penaltu po tom zákroku na Šurala by asi bylo kontraversní. Nicméně, jak říkám, neva, zatím to vypadá, že si to jsme schopni uhrát i tak. Tak jen aby to vydrželo!

Mějte se, I.

P.S. S tou Příbramí nám to, obávám se, už nevyjde. Je totiž třeba uznat, že Csaplár ji opravdu pozvedl jako onehdá Vavruška, takže, jakkoli se to zdráhám říci, úroveň ligy momentálně spíše pozvedá ...
Osobní profil bába | 19.08.2018 20:00
Tak z tohoto výsledku se zase můžou radovat prazdrojáři...
Osobní profil bába | 19.08.2018 18:42
No, vida, a je vyrovnáno! Kanga na rozdíl od Škoďáka pentli proměnil...
Osobní profil bába | 19.08.2018 18:36
Zdravím, borci, takže doufám, že si Ivánek včera pořádně vsadil, páč jeho prognóza k mému nemalému rozmrzení řádně vyšla... Když Škoďák nedá pentli a zase se začíná neproměňovat, tak to takto holt skončit muselo... A ještě se zase zranil Deli, fakt smolný týden. Měl jsem obavy už po M. Bouli, ale teď se projevila impotence zase v plné nahotě, takže rychle na to zapomenout a rychle seřídit mířidla. Každopádně dneska to zase vyšlo Plzni, byly tam ale zase nějaké prapodivné postřehy ohledně pískání, takže uvidíme záběry večer. Co se týče Příbrami, nejsem padlý na hlavu, abych fandil proti svému tipu, nicméně budu fandit slávistovi Matouškovi, to snad můžu... A hele, přihrál na gól Slepici, to je náhodička... Tak třeba padne hodně gólů až zase Sparta zabere! Mějte se!
Osobní profil huri | 19.08.2018 8:20
Ivánku, to, že by se hráči kteří do Sparty přijdou, měli dostat rychle do základní sestavy, je samozřejmost. Jak říká známé klišé: "úroveň české ligy je taková, že hráči, kteří přijdou ze zahraničí, by měli přesahovat kvality tuzemských hráčů. A ti kteří se chytli, byla možná menší polovina, ostatní se pozdravili se Štramákem na tréninku a zase valili o dům dál...

To co napsal Vladimír, je pro mě taky berná mince. Plzeň je zčásti nepotřebný "odpad" ze Sparty, ale ze západu Čech se taky do repre dostali, bez ohledu na to, jak v ní pak vystupovali.
Aktuálně pozoruji, že Slavie včera prdla, to se nečekalo a uvidíme jak zareagují soupeři. Snad dnes nikdo nebude fandit Příbrami
Osobní profil ivan | 15.08.2018 22:31
Nazdárek, borci,

zkusím to vzít postupně, ano?

Jasně, Huri, máš pravdu, že další motivací k tomu, že Sparta před rokem změnila kurs, byla snaha postavit okamžitě team, který vyhraje ligu, a to se nepovedlo. Nicméně ta dlouhodobá vise v tom byla také, respektive i o ní se psalo.

Přesto, že se to ale nepovedlo, rozhodně bych netvrdil, že hráči, kteří se ve Spartě neprosadili, byli jen "rádoby skvělí". A ostatně ani ti, kteří se neprosadili ve Slavii. Že se neprosadili, za to podle mě můžou jiné faktory, ale fakt si nemyslím, že Janko, Biabianny, Mavuba, Danny a Altintop a nakonec i ten Ivantschitz by byli jen "rádoby skvělí". Pravda, někteří to už měli trochu za sebou.

Dále, zde jsou vytahané částky ze dvou článků na idnesu, v milionech, tam kde je závorka se lišily. A jsou to jen hráči z posledních sezón:

115 (117) Nicolae Stanciu z Anderlechtu do Sparty (rok 2018), vyplácí se naprosto nesporně.

76 Peter Olayinka z Gentu do Slavie (2018), zraněný.

76 Tal Ben Chaim z Maccabi Tel Aviv do Sparty (2017), vloni nepotvrdil, letos náznak zlepšení, ale vzápětí zranění.

73 Václav Kadlec z Midtjyllandu do Sparty (2016), bohužel, věčně zraněný.

70 Alexandru Baluta z Craiovy do Slavie (2018), zatím jen střídá, uvidíme.

52 Semih Kaya z Galatasaraye do Sparty (2017), vloni permanentně zraněný, letos zatím dobrý, snad to vydrží.

35 Bogdan Vatajelu z Craiovy do Sparty (2016), měl období, kdy hodně pomohl, momentálně ale zřejmě půjde na hostování.

35 (32) Gino van Kessel z Trenčína do Slavie (2016), no comment.

25 Ondřej Kolář z Liberce do Slavie (2018), stabilní jednička.

Takže, ne každý se zatím rentuje, ale spíše vinou zranění. Nejblíže k tomu, být opravdu propadákem, má podle mě Ben Chaim.

A ještě jeden pohled na efektivitu nákupů. Když si vezmeš sparťanské nákupy z posledních dvou přestupních období, bez ohledu na to, kolik ti hráči stáli, tak má Sparta úplně brilantní úspěšnost v tom, kolik hráčů se dostalo okamžitě do základní sestavy a udrželi se v ní: Stanciu, Kanga, Nita, Radaković, Tetteh, Chipciu. Jak by řekl zas jiný klassik: Kdo z vás to má?

No, a k Vladimírovi: že by se Berbr zastal Tvrdíka, jsi snad ale ani čekat nemohl, ne?

K té ruce: byla u těla, v přirozené pozici a nastřelená z těsné blízkosti, takže s ní Radaković ani uhnout nemohl. Plochu těla ale zvětšovala, takže sám za sebe bych myslel, že by se pískat měla. Nicméně, když si vzpomeneš, jak se řešila ruka Plzně vloni na Spartě, která byla ve skluzu, od těla a v situaci, která mnohem více smrděla gólem, ale přesto se prý "správně" nepískla, tak mně to zas tak žíly nerve. Aspoň tedy v tom smyslu, že ten výklad je jednotný.

A k té repre: pro mě je rozhodující to, že sami hráči upřednostňují, aby byli do repre dodávání z Hoffenheimu, Bologne, Genku a AS Řím. Proti tomu poslednímu, pravda, asi nic namítat nemůžu. Tím ale nastavují určitou úroveň, přes kterou by se české teamy nemohly vůbec dostat. A ta se navíc mění se silou repre, která teď, co si budeme povídat, silná moc není.

Na druhou stranu, pokud posílíš naši ligu obecně cizinci, tak se v ní sice prosadí méně domácích hráčů, ale zato ty, kteří se prosadí, to posune. Takže bych v tom přílivu cizinců viděl i určitá positiva a sociální jistoty.

A poslední věc: Slavie porazila Olomouc, což, jak víš, je jednoznačný adept na 3. místo. Jinak ale asi opravdu měla zatím nejslabší soupeře, zato teď přijede vyhlášený vykradač Edenu, takže už se těším na posun na první místo tabulky.

Tak se mějte, I.
Osobní profil bába | 15.08.2018 20:27
Jen ještě reakce na sestavy - ve Slavii hrají v základu pouze 3 cizinci - Deli, Ngadeu a polocizinec Stoch, střídá Baluta. Co se týče Plzně, tam jsou jen Slováci. Slavie a Plzeň pak dodávají khráče reprezentaci a to je podle mě to, co Spartě vyčítám... Vždy dodávala hromadu hráčů repre - kde teď jsou??? Pro mě je totiž vždy nejdůležitější repre a pak až klub. To se týká i českých klubů v pohárech. Proto nemohu akceptovat převahu cizinců v historicky nejlepším českém klubu, když pak nedodává repre žádné hráče... To je pro mě smutná záležitost. Ještě k lize, uvidíme, jak třeba Slavii prověří zápasy s kluby s dobrou formou, zatím hrála jen se saláty z konce. Sparta naopak zabodovala v Teplicích a v Jablonci, což je jiný kalibr...
Osobní profil bába | 15.08.2018 20:14
Zdravím, borci, krásně se tu rozproudila debata, kéž by nás hráči slyšeli a dělali nám jen radost. Včerejšek není tragédií, tragédií je zřícení mostu v Janově, ale nedivím se twitterovým vyjádřením Tvrdíka, dobře se postavil za klub, prostě to všechno hodně smrdí! Každopádně mě nasral ČMFS, který to zkritizoval, že prý škodí českému fotbalu. Takže místo aby ČMFS podpořil Slavii nějakým dotazem na UEFA o objektivnosti řízení zápasu, přijde přizdisráčská reakce... Jinak co se týče ligy, líbí se mi teď některé zápasy, jsou dost útočné, jen ta produktivita pořád vázne. Slavia měla kliku v Bolce, Plzeň má kliku teď furt a Sparta zase měla kliku se Slováckem. Jen by mě ještě zajímala jedna věc, včera rozhodčí nepískl ruku před vápnem, kterou měl asi tak 4 m před sebou. Na Spartě nepískli penaltu (pro Slovácko) opět po jasné ruce ani po konzultaci s videem, ani jedno nerozumím proč? Bylo snad nějaké školení, že když se rozhodčí domnívá, že hráč nehraje úmyslně, nemá to pískat, i když to jasně ovlivní hru (změní směr míče či zpracování ve svůj prospěch)? Díky za reakci a těším se až se zase sejdeme.
Osobní profil huri | 15.08.2018 20:10
Ivánku, je pravda, že vytvoření takového týmu plného zahraničních hráčů chce čas a trpělivost... Ale je jasná jedna věc - proč se rozhodla Sparta i Slavia pro tak masivní obměnu týmu zrovna před začátkem sezony 2017/18 ? Protože viděli naději na přímý postup do LM, tedy chtěli nabušit týmy cizími a rádoby skvělými hráči a mít okamžité výsledky a z LM peníze... A to se ve Spartě rozhodně nepovedlo, ve Slavii tak napůl a třetí Plzeň vzadu se směje... Nevím kdo přišel zadarmo a kdo stál majlant, ale ty částky celkově, o kterých se mluvilo, byly ve stovkách milionů, to se bude vracet do pokladny poněkud pomaleji než za čas, za nějž ty prachy vyházeli, z mého pohledu neefektivně!
Osobní profil huri | 15.08.2018 20:00
Odbočím k včerejšímu zápasu, našel jsem si ten kritický moment, a nutno dodat, že Deli si tam počínal dost aktivně. Dovolím si tedy tvrdit že to nakonec posoudili správně. Způsob, jakým gol uznali a pak neuznali, jak si počínal ten šašek na lajně, byl ale velmi podezřelý
Osobní profil ivan | 15.08.2018 19:48
Nazdárek, Huri,

dík za vyčerpávající shrnutí, na které mohu (snad) konstruktivně reagovat.

Ano, zápas v Novem sadu jsem neviděl, ale proto, že všude slyším, a proto uznávám, že v něm Sparta musela hrát fakt hrozně. To tedy nezpochybňuji. Je to ale jeden zápas, zatímco zbytek ostrých zápasů v úvodu sezóny dokázala více méně ta samá sestava vyhrát a v některých podat i naopak velmi slibný výkon.

Zda byl ten jeden nejhorší za jak dlouho, bych si stejně netroufl srovnávat, protože takový typ paměti prostě nemám. Ale pro mě to není až tak důležité.

Důležité je to další. Kadeřábek, Krejčí, Brabec, Schick odešli všichni především proto, že SAMI chtěli. Křetínský hráče prodávat nepotřebuje, a proto je neprodává sám od sebe, a už vůbec ne pod cenou (nebo koho jsi myslel?). Tito hráči odcházeli s tím, jak se chtějí posunout výše atd., atd., atd. A že děkují Spartě, že jim to umožnila atd., atd., atd.

Naší ligu samozřejmě přerostli, a právě proto chtěli odejít, ale právě proto je tu také není možné udržet, za to Křetínský prostě nemůže.

Proto se rozhodl jít na to jinak a vybudovat team, který bude tuto ligu také převyšovat, a protože na domácích hráčích ho vybudovat nemohl (a la 90. léta, kdy to ještě šlo), tak se rozhodl, že koupí stejně kvalitní či kvalitnější ze zahraničí, který mu team na takovou úroveň pozvednou. Že to zatím nevychází, je zřejmé, ale ještě zdaleka se tomu nedalo tolik času, co té české cestě.

Podle mě, když se tomu dostatečný čas dá, mohlo by být vedlejším efektem i to, že kvalitní odchovanci budou chtít ve Spartě chvíli zůstat a ne odcházet ledva po dvacítce. Ale v tom se třeba pletu.

"Hurónské skupování hráčů" a podobné výtky se v různých diskusích objevují dost často. A sem tam se vždycky objeví někdo, kdo to vezme hráč po hráči a nakonec z toho vyjde, že Sparta, co se týče úspěšnosti nákupů, na tom není o nic hůře než Plzeň nebo Slavie. Všude některé nákupy vyjdou a některé nikoli. A přitom je samozřejmě ještě třeba zohlednit, kdo byl skutečně (s)koupen a kdo přišel zadarmo po konci smlouvy. V případě Sparty jsou těmi neúspěšnými leckdy právě ti.

Porovnání současných kádrů Sparty, Slavie a Plzně je podle mě relevantní spíše za poslední půlrok, kdy jednak ve Spartě byl Hapal a jednak Stanciu a Kanga, protože považuji za zásadní chybu Stramy, že nákup hráče tohoto typu prostě podcenil. A navíc, eliminujeme ze srovnání loňský podzim, který byl sice výsledkově z hlediska Plzně famózní, ale už se opět zapomnělo, jak se každé druhé kolo řešil nějaký přehmat rozhodčích kupodivu zas ve prospěch Plzně, který kupodivu zas rozhodl zápas. Co si pamatuji, Karviná, Slavie, Sparta ... Stačí si pustit Zlaté píšťalky a připomenou se další.

Když ale srovnáme poslední půlrok, tak naopak Sparta získala za loňské jaro a začátek letošního podzimu v lize bodů nejvíc. V závěsu je Slavie a Plzeň je až třetí s odstupem. A pokud jde o vzájemné zápasy, byť Sparta ani se Slavií ani s Plzní vítězství neudržela, myslím, že byla v obou zápasech lepší, jen to nedokázala dotáhnout.

A to ještě měla ve většině tohoto období suverénně nejhoršího trenéra ...

No, a poslední věc, podle mě má prostě hrát 11 aktuálně nejlepších hráčů. Budou-li to momentálně samí Češi, prima, bude-li tomu naopak, také prima. To zdůrazňuji jen pro pořádek, aby mé oponování Vašemu protežování českých hráčů nevypadalo jako mé protežování hráčů zahraničních.

Tak, snad vše.

Mějte se, I.
Osobní profil huri | 15.08.2018 15:21
Zdar borci...
Je pravda že Deliho maličkost jsem v rámci celé situace neviděl, takže nemůžu hodnotit, jak moc se zapojil do hry. Pokud je to jak říkáš, že v rámci svého působení ve VV (možná i MV) blokoval tělem obránce, už se to jeví trochu problematicky, protože hráč v ofsajdu by podle mě vůbec neměl mít vliv na hru okolo. Pokud tomu tak bylo, gól je zřejmě neregulérní oprávněně. Ještě se na to podívám jestřábím okem, když to najdu
Ivánku, moje vášně byly na maximu po utkání Sparty v Novém Sadu, které jsi, jak jsi psal (a jak rád říká např. i jistý Andrej B., když se to zrovna hodí ), zrovna neviděl... To je škoda že jsi to neviděl, protože bys asi musel, chtíc nechtíc, při svých sympatiích k aktuální politice Sparty uznat, že výkon byl ubohý. Ještě jsem proti vám mladý junák, ale pár zápasů už jsem viděl, a tohle bylo asi to nejhorší co za svůj život od Sparty pamatuju.
To že ti tebou jmenovaní hráči odešli, bylo proto, že hráli na naší ligu nadstandardně. Asi proto odešli. Bohužel u nás je problém takové hráče udržet, protože třeba pan Křetínský rád prodá hráče s formou (a třeba i pod cenou), namísto toho, aby klub stabilizoval a posunul ho výš. Prostě mě se dlouhodobě politika Sparty nelíbí, zejména tím huronským skupováním hráčů, kteří nejsou řádně prověření. Souhlasím, aby se hráči s výhledem na odchod podrželi o rok dva déle, aby pak třeba mohli přestoupit rovnou do top klubu. Jenže to má zase háček - jestli má česká liga aktuálně takovou kvalitu, aby "udělala hotové" hráče do top úrovně? Zápasy s kluby jako Kalmar, Subotica, Bröndby, Almaty, Příbram, Opava apod. nejsou pro hráče natolik obohacující, aby z nich zkušenosti z takových mačů udělala evropské plejery.
A když si porovnám současné kádry Plísně, Slavie a Sparty, tak podle soupisek z posledního ligového kola má Plzeň výhradně česko(slovenský) tým, Slavia cca 50/50 česko/zahraničí a Sparta má v základu jen 2 čechy (ano, češi ve Spartě jsou aktuálně zranění, ale nikde není psáno, že kdyby byli zdraví, byli by v základní 11, podle mě spíš ne).
A když porovnám výsledky a hlavně výkony z hlediska posledního cca roku (kdy jsou sestavy ještě jakžtakž podobné současnosti), Sparta se svým mezinárodním mixem je na tom v rámci naší top trojice nejhůř...
Osobní profil ivan | 14.08.2018 22:41
Nazdárek, borci,

tak je evidentní, že navzdory Berbrovu chvástání, jak pro nás růže mezi trny v Evropě pracuje, v ní naše teamy dost často rozhodčí pěkně seřežou. A to včetně Plzně, což je co říci.

A platí to i pro dnešek, byť tu první situaci bych neviděl tak jasnou jako vy. Deli tam totiž z offsidového postavení podle mě zablokoval obránce, který chtěl Tecla bránit, je ale samozřejmě otázkou, zda ten obránce mohl gólu reálně zabránit. A druhou otázkou, jak je toto v pravidlech popsáno, tedy jestli nestačí prostě to, že Deli se tím "zapojil do hry". Každopádně to však byla situace při nejmenším sporná, ale rozhodčí se neomylně rozhodl proti Slavii. Plus to skandální uznání a vzápětí neuznání, to samozřejmě pěkně smrdí.

Ten druhý offside by asi trénovaný rozhodčí vidět měl, ale přiznám se, že sám jsem ho v sestřihu, kde tu situaci nezastavili a neudělali čáru, sám tak jasně neviděl. Nicméně i kdyby si ten rozhodčí sám nebyl jistý, tak se opět neomylně rozhodl proti Slavii.

Ten (ne)penaltový pád byl podle mě jasně nasimulovaný, to bych jako kompensaci nebral. Ale kdo ví, možná to tak myšleno bylo.

Summa summarum se Vladimírovi nedivím, po tohle bych asi běsnil také, respektive jsem v podobných situacích běsníval také.

Fakt ale nepamatuji, kdy na klubové úrovni rozhodčí nějakému našemu teamu naopak pomohli. Tak maximálně repre, byť si vybavuji jen toho Rezka a (ne)penaltu na něj v kvaldě o euro za Bílka.

No, nic, vítám aspoň Huriho zpět do debaty, těším se, až mi po opadnutí vášní objasní, na co ptám níže, a eventuálně připomínám ty kartičky. Nejsme schopni se někdy do příští středy sejít?

Mějte se, I.
Osobní profil huri | 14.08.2018 20:38
Teď při rozhovoru s Teclem mu řekli, že prý jeho gól nakonec správně nebyl uznaný... Nevím proč, hráčí v ofsajdu se do hry nezapojili, myslím že ani nijak nemohli zmást brankáře pohybem, šli od brány mimo prostor kde se pohyboval balon a Tecl byl na úrovni bránícího hráče, tedy PROČ??? Koukal jsem se na situaci prvního golu Kyjeva a střelec branky byl taky na úrovni hráčů Slavie, neviděl jsem v obou situacích rozdíl... Druhý gol Kyjeva nemá cenu řešit, tohle by viděl i Pepík v krajském přeboru že to byl ofsajd... Smutné!
Osobní profil bába | 14.08.2018 20:32
Poměr faulů Kyjev - Slavia 12:30... To podle rozhodčích znamená, že Kyjev neustále útočil a Slavia se bránila jen za pomocí faulů... Ach jo, zářezy, zářezy, ale kdyby Souček proměnil, bylo by to taky o něčem jiném... Nedělají nám ty kluby v Evropě radost, jsou prostě hrozně impotentní...
Osobní profil bába | 14.08.2018 20:17
Jenže jak se k tomu postaví UEFA, to se nedozvíš... Už jsem chtěl kolikrát po zářezech Sparty napsat na UEFU, jestli mají něco proti českému fotbalu, že nás ti rozhodčí takhle řežou...
Osobní profil bába | 14.08.2018 20:15
Tak teď nám možná odpustili pentli... takovou by asi proti Spartě pro Subotici pískli... Možná kompenzace za neuznaný gól v 1. půli...
Osobní profil huri | 14.08.2018 20:11
Souček je pro mě z dlouhodobého hlediska nególový hráč, v tétto situaci lze říct až dřevák... Prostě jeho přednosti jsou někde jinde... Ale co ten sráč na lajně předvádí, to je zářez jakej UEFA neviděla...
Osobní profil bába | 14.08.2018 20:07
Tak to už si dělají prdel... Offside metr a pustí to.. ten samej kokot...
Osobní profil bába | 14.08.2018 20:03
Chlapci, co nám to dělají...??? Jak se tohle dá nedat... Souček má dvoumetrové nohy a přesto to není gól... Ach jo...
Osobní profil huri | 14.08.2018 19:38
Vladimíre, tím že se tu budeš rozčilovat, děláš těžkosti akorát svojí cévce v hlavě... Já tomu taky nerozumím, štve mě to, taky jsem si zanadával... Jinak pro tvou informaci, prý jsou to polští šulíni...
Osobní profil bába | 14.08.2018 19:19
Proč teď zase nepískl tu ruku před vápnem??? Co to je za žlutý šuliny???
Osobní profil bába | 14.08.2018 19:16
Můžete mi vysvětlit proč ten gól bez videorozhodčího odvolali??? Vždyť ten pomezní žádnej offside nemával a běžel na půlku jako že gól platí... Co to má znamenat? Proč nám, do prdele, v té Evropě tak nepřejou??? Kur.. plešatá!!!
Osobní profil ivan | 14.08.2018 9:54
P.S.

Oceňuji ale zdravé sebevědomí. Zejména v podání Škody: nebudu střílet procenta, ale věřím v úspěch. To dřívávejc také nebývalo. I.
Osobní profil ivan | 13.08.2018 13:23
Nazdárek, Vladimíro, neb ostatní zarputile mlčí,

sice jsme se vrátili včera v noci a s nabouraným autem, neb na dálnici jsem sice já dobrzdil, ale kolega vzaději jaksi nikoli ...

Ale právě proto, když jsem viděl, že aspoň Spartička mi udělala radost, tak jsem mrkl na youtube a našel tam záznam.

No, a bylo to tak, že tam nejprve spadly dvě hlavy po geniálních centrech, ale nikoli tedy proměněné loženky, ale spíše, řekl bych, dobře vyřešené slibné situace.

A další dvě byly pumelice z dálky, obě božské, ale kolikrát za život takovou dáš? Pravda, Stanciu tak každý třetí zápas, ale Frýdek tak 2x za sezónu?

Jinak, pár dalších slušných příležitostí bylo, takže je stále na čem pracovat.

Co je ale zásadnější, na kartičky se nikdo neozval, co? A přitom už by to chtělo kvalitní rozbor z oči v oči, stále tu visí některé nezodpovězené otázky

Jak ale říkám, já jsem tak do příští středy k disposici, ve čtvrtek už budeme balit. Tedy, pokud budeme mít opravené auto ...

Jinak, přeji zítra hlavně štěstíčko, neb vás nechci podceňovat, ale s výsledkem z domácího zápasu a těmi absencemi bych to tak optimisticky jako Trpiš neviděl. Nicméně, když mohla postoupit i Subotica přes Spartu, to si zas myslím, že šance máte o dost větší, tak snad pomůže trochu toho štěstíčka ...

Měj se, I.
Osobní profil bába | 12.08.2018 20:43
Tak to vypadá, že Sparta konečně proměnila to, co si vypracovala! Měl jsem strach, že dorovnají Slavii ve skóre... Škoda, že Plzeň zase ten jeden fík dala a Zlíneček některou z těch šancí nevyužil...
Osobní profil ivan | 02.08.2018 22:52
Nazdárek, borci, zejména Vladimíro,

původně jsem sem šel kvůli něčemu jinému, ale když vidím tvůj první dnešní příspěvek, tak bych jen nejdřív poprosil o nějaké konstruktivní vyjádření, z jakých českých hráčů chceš vybudovat team řekněme na úrovni Basileje, nebo ruských teamů.

Pokud vám a Plzni stačí současná úroveň, kdy je pro nejsilnější české teamy úspěch dostat se v Evropě do jara, já sám jsem rozhodně rád, že Sparta usiluje o víc. Možná totiž, že když se to podaří, tak hráči, které jsem níže vyjmenoval, nebudou zdrhat při první nabídce do Bologne nebo Hoffenheimu, ale vydrží déle a budou přestupovat rovnou do pořádných teamů.

K tomu se ale českou cestou nedaří propracovat už asi tak 15 let. Že to na začátku druhého roku nečeskou cestou také nejde, je bohužel realita, ale nic to nemění na tom, že to je cesta, která má rozhodně větší naději na úspěch.

Plus, možná jsi slyšel Míru Bosáka na začátku: na aktuální sparťanské marodce jsou čtyři čeští hráči, kteří by o základní sestavu bojovali také. A to myslím nejmenoval Wiesnera.

Jinak, drobné zhodnocení, myslím, že dneska se projevila nejen individuální kvalita hráčů Sparty, ale hrála dobře i jako team. Samozřejmě, k chybám došlo, ale to dojde vždycky. Myslím, že z deseti takto odehraných zápasů by Sparta devětkrát postoupila. Tohle byl bohužel ten desátý.

A to tomu, jako v poslední době leckdy, pomohl ještě rozhodčí. Sice postrčení tam od Radakoviće bylo, ale rozhodně ne tak intensivní, aby způsobilo pád. Dokud se takto trapné situace, které rozhodně nejsou nějakým zmařením jasné šance, budou po takových simulacích pískat, bude se nadále simulovat.

Nicméně škoda, že k tomu vůbec došlo. Bohužel se dost projevila Radakovićova nezkušenost.

Mějte se, I.
Osobní profil bába | 02.08.2018 19:30
Zatím to vypadá velice dobře, jen škoda, že sam nevešly ty tyče... Ale gól!!! Dobře!!! A vstřelil ho Šural = Čech!
Osobní profil bába | 02.08.2018 19:09
Zdravím, pánové, doufám, že dnes pilně sledujete, fandíte (až na Pokšu, neboť by se mu zhroutil plán na ovládnutí ligové sezony:-))) a věříte, a že se dnes brzy projeví ona individuální kvalita zahraničních hráčů, když už musíme akceptovat český tým bez Čechů... (což já v duši nikdy akceptovat nemůžu, ať si říká multi-kulti fanoušek, co chce...
Osobní profil ivan | 30.07.2018 12:50
Nazdárek, borci,

já jsem byl od středy do neděle pryč a v podstatě i bez internetu, tak to teď musím vzít jen výběrově:

Huri, o kterých českých hráčích, co chtěli se Spartou něco dokázat, mluvíš? O těch, kteří při první nabídce za zahraničí odcházejí do tamních průměrných teamů, protože mají dojem, že tudy vede cesta do evropské špičky snáze než přes Spartu? Schick, Krejčí, Brabec, Kadeřábek? Ano, kdyby tu tihle hráči zůstali, není třeba přivádět hráče ze zahraničí, ale oni tu jaksi zůstávat nechtějí, jestli sis toho nevšiml.

Pak bych se zeptal Vladimíra a Horsta Siegla, kteří čeští hráči v současném kádru jsou lepší než ti, kteří aktuálně hrají?

Dále, Vladimíro, glosářem myslíš těch pár poznámek zde v komentářích? Nebo je ještě jinde nějaké ucelené shrnutí?

Sám jsem zápas v Subotici neviděl, oba ligové ale ano, a byť výkon nebyl ideální, Sparta je vyhrála prostě tím, že se nakonec prosadila individuální kvalitou. To je proti loňsku sakra rozdíl. Teď jen doufat, že přijde Slaven Bilič a zvedne se i ta hra jako taková.

A ad Hapal, samozřejmě že jsem mu přál, ať se pod ním daří, ale hned od začátku jsem říkal, že takovýto team musí vést trenér, který bude svou kvalitou na podobné úrovni, jako nejlepší hráči v teamu. Takže, je-li už teď Hapal pryč, nemám z toho sice přímo radost, vzhledem k tomu, čeho je to následkem, ale snad proboha se aspoň nepromarní příležitost takového trenéra přivést. Současný team Sparty má potenciál, ale musí ho vést někdo, kdo ho umí využít.

A poslední věc, kartičky bych samozřejmě dal také a můžu buď teď do pátku, nebo od 13. do 23. nebo až v září.

Tak, snad vše.

Mějte se, I.
Osobní profil huri | 29.07.2018 9:05
Pokšo, je vidět, že na svůj tip do tabulky koukáš okem odborníka tak jako ty, jsem upřímně neuvažoval nicméně mám pořád obavu, jestli takový výkon jako proti Nedělici bude stačit na Příbram a Vláďovu Slávku
Osobní profil Pokša4 | 27.07.2018 15:06
Ahoj Vláďo a Huri. Samozřejmě děkujeme za to, že nám budeš fandit. Takže když naše tipy nevyjdou, tak nám rád přepustíč první místo Doposud jsem se domníval, že tipujeme pouze umístění v nejvyšší české soutěži. Nu, a tam má Spartička velmi krásně nakročeno - drží se na špici už od prvního kola a od prvního místa jeden vstřelený gól. Já samozřejmě nemohu mluvit za Ivánka, ale pouze za sebe. Při svém tipu jsem takticky počítal s tím, že Spartička z pohárů po dvou zápasech vypadne a tím pádem se bude moci cílevědomě koncentrovat pouze na domácí soutěž, kteroužto tudíž vyhraje a mě přinese v červnu 2019 vaši pochvalu a uznání. Takže kluci utřete kapesníky a v neděli v Jablonci držte palce
Osobní profil huri | 27.07.2018 14:55
Tak Ivánku, Pokšo (resp. Vláďo)... Budu vám velice fandit, aby vám váš optimistický tip na umístění letošního vítěze vyšly, ale po "tom", co se včera odehrálo v Srbsku, mám o vás jisté obavy... Zlatí čeští hráči, co měli zájem za Spartu něco dokázat, z té současné světové všehochuti je mi opravdu smutno a s nostalgií vzpomínám, kdy Sparta byla Spartou!
Osobní profil bába | 27.07.2018 14:33
A je to tady!!! Hapal vydržel na lavičce 1 ligové kolo a jeden pohárový zápas!!! Tak to je teda rozjezd nové sezony!!! Ščasný je teď neomezeným králem na Letné!
Osobní profil bába | 27.07.2018 12:06
Pánové, takže vidím, že tu nikdo na mou pobídku ohledně termínu kartiček nezareagoval, ani na můj glosář k 1. kolu, každopádně předpokládám, že se včera někdo uchýlil ke sledování sparťanskému vstupu do nové pohárové sezony Pan Hapal nám naznačuje, že pro Čechy již prakticky není ve Spartě místo a že kvalitní zahraniční hráči vrátí Spartu na výsluní. Tak to, co včera tito fotbalisté rozmanitých národností předvedli v Novém Sadu, nemá se Spartou nic společného a byl ještě horší začátek než pod Štramákem Ani 1. kolo proti Opavě nevypadalo dobře a teď přijde tohle. že by se chtěl Hapal soustředit jen na ligu a nenechat se rozptylovat evropskými poháry? Ano, brzké vypadnutí z evropských pohárů často přináší našim celkům úspěch v lize. Bohužel loňská sezona tomu vůbec nenasvědčovala - viz úspěch Plzně a propadák Sparty a částečně i Slavie, nebýt výhry v poháru... Popravdě nedokážu se z takového výkonu Sparty radovat, protože to pro český fotbal nevěstí nic dobrého. Věřím u českých celků vždy až do poslední chvíle, ale když si Sparta není schopna ani při tom ohromném držení míče vypracovat tlak a pořádné šance, vstřelit doma 3 góly a žádný nedostat se bude rovnat opravdu zázraku!
Osobní profil bába | 24.07.2018 21:11
Hurimu bych řekl, aby tipoval, jak mu rozum či srdce velí a ne čím bych ho při nejbližší příležitosti s pravděpodobností asi tak 3% popíchnul... 1. kolo je jen legrace, ale kdyby to takhle zůstalo a promíchali se aspiranti na sestup, moc bych se neošíval a užil si to! Jo, jak jsme si telefonovali se Standou, měli bychom už dumat nad nejbližším termínem kartiček a taky nadhodit termíny na letní tournamento!!! Mějte se zdravěji než já! Čau VB
Osobní profil bába | 24.07.2018 21:08
Zdravím, chlapci, bohužel jsem krásnou dovolenku na Slovensku musel zkrátit kvůli prohlubujícímu se ochoření, díky tomu jsem ovšem dnes mohl vyrobit tabulku po 1. kole. Standa nám stále nedodal 14. místo, i tak bych mu ale doporučil řádný pohled na tipovací tabulku a dobře si ho zapamatovat, neboť už se nemusí celou sezonu opakovat Slabší zahájení má loňský vítěz Ivánek, navíc už s odečtem bodů, páč jeho aspirant na 3. místo Olmik dostal doma nakládačku od mých milovaných sešívek...
Osobní profil huri | 24.07.2018 15:47
Já tedy s ohledem na to, že jsem sice zpočátku trochu pasoval dolů Duklu, kterou už zde ale zneužil Vladibáb a jelikož mu nechci dát podnět k obvinění z opisování, pošlu do věčných lovišť na 14. místo kliďase Baroše a jeho Baník...
Osobní profil ivan | 22.07.2018 22:40
No, vida, jak kvalitně tipuji týmy, které nesporně mají druholigovou úroveň ...

No, když ale všichni včas sestoupili, tak tam vidím ještě Slovácko, jenže to to uhraje nadšením, tak se toho nebudeme bát a lupneme 14. Liberec.
Osobní profil bába | 22.07.2018 22:30
Zdar borci, zdravím ze Slovenska. Stando, Tvoje tipy tam dám, až se vrátím domů, z telefonu mi to nejde. Pro ostatní - Slavia, Plzeň, Sparta, sestup Karviná, Opava. Přidej toho 14.! Každopádně budeme tipoval pořadí po nadstavbě před narazí! Takze, Ivánku, druholigové Brno Ti opět nebereme!
Osobní profil ivan | 20.07.2018 12:06
Aha, sorry, už vidím, že to tak je ...
Osobní profil ivan | 20.07.2018 12:05
Kdepak, 14. bude Brno. A aby bylo jasno, tipujeme umístění po nadstavbě, zatímco jak dopadnou v baráži 14. a 15., tedy jestli opravdu sestoupí, už necháváme být?
Osobní profil Pokša4 | 20.07.2018 11:04
14. Pribram
Osobní profil bába | 20.07.2018 10:59
Chlapci, zapomněli jsme, že letos se hraje nástavba jak o titul, tak o sestup!!! Takže 16. sestupuje po nadstavbě přímo, a 14. a 15. hrají se 2. a 3. týmem 2. ligy baráž. Měli bychom tedy dotipovat 14. místo... Za mě dávám na 14. flek Karvinou...

Aktualita

Tipovačka 2023/2024
Zdar, borci. Jistě jste všichni čekali, že dnes dojde k úpravě tabulky. Ano, stalo se. Doufám, že to nebude v tomto pořadí zase jen na 1 kolo, abychom se s Hurim mohli hřát na výsluní. Pravda, je tu ještě rezerva, vyměnit Karvinou se Zlínem. Oba týmy v posledním kole slušně zabraly, kdo čekal, že Karviná urve bod s Plzní, že? Škoda, že Pardubky nezvítězily na marnýma Budějkama, zbytečný bod k záchraně pro ČB. Na čele je to optimistické, Slávia mě trochu zklamala vypuštěnou poslední minutou a hloupým gólem na 1:2, Staněk mohl udržet další čisté konto a navíc, každý inkasovaný či vstřelený gól může hrát po 30. kole velkou roli pro nasazení do nadstavby. Forma Sparty i Plzně není nic moc, takže jsem pln optimismu, ale je to kulatý, že? Tak uvidíme, zda příští týden udržíme, navýšíme, či nedej bože, se zase vrátíme na 2. flek. Baníku zdar, vypadá to, že 4. flek jej fakt zaujal, Slovácko naopak dělá vše pro to, aby bylo v šestce nahrazeno Libercem, ten naopak na závěr ve velmi slušné formě! Čau, VB

Kalendář akcí

« 04 / 2024 »
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Nejbližší akce



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Astratex.cz - Svůdné spodní prádlo nejen pro vášnivé večery